onsdag 15 maj 2013

Hahaha

Mani är för söt ibland. Fast eg är han nog ganska ogin av sig. Han vill inte dela sin matte, inte alls faktiskt! Hundarna sover hos mig i mitt sovrum på nätterna och Mani har bestämt att valparna får inte sova i hundsoffan...inte heller mellan soffan och min säng...och absolut inte mellan sängen och fönstret! Så kvar blir att de får ligga precis innanför dörren, i en trekant mellan dörr, garderob och soffa. Punkt slut! Det spelar ingen roll om jag säger till Mani att sluta för hans vilja är tydligen valparnas lag, även om jag säger åt Mani att sluta och lägga sig någon annan stans så ligger valparna lydigt på sin plats innanför dörren...hela natten utan att göra ett ljud från sig! 
Numera är de nästan helt rumsrena oxå, sånt är alltid trevligt. Har nog aldrig haft valpar som varit så enkla att hålla på med, på alla vis. 
Iwan är fortf till salu. Så lugn go och mysig. Väldigt lätt att hålla på med. Vill komma till ett aktivt hem där han får en plats i familjen. Tips gärna om denna vackra mysiga grabb... Hör av er vid intresse på 070-9962905

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar